Vrácení a reklamace

Zpátky do úlu aneb co dělat, když to mezi námi nezabzučelo tak, jak mělo.

Mrzí nás, že něco nesedí – ať už jste omylem objednali špatně, nebo výrobek nefunguje, jak má. Na této stránce najdete vše přehledně pohromadě:
– jak vrátit zboží,
– co dělat, když chcete výměnu,
– a jak postupovat při reklamaci.

📎 Veškeré potřebné dokumenty najdete níže ke stažení.

 

🐝 Odstoupení od smlouvy

(čili: "Něco jsem objednal(a) a změnil(a) názor")

Pokud jste spotřebitel a objednali jste u nás jako běžný zákazník (ne na IČO), můžete od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Stačí nám to dát vědět, nejlépe pomocí formuláře, který najdete níže.

✉️ Zboží nám poté zašlete zpět na naši adresu.
📦 Neposílejte ale nic na dobírku – takové balíky nepřebíráme.

📄 Formulář pro odstoupení od smlouvy si můžete stáhnout zde:
[Stáhnout PDF]

 

🔁 Výměna zboží

Objednali jste špatnou velikost? Nebo by se vám víc hodila jiná příchuť? I to se dá napravit.

📝 Vyplňte prosím náš formulář pro žádost o výměnu a přiložte ho k vrácenému zboží.

📄 Formulář pro výměnu zboží ke stažení:
[Stáhnout PDF]

🐾 Reklamace zboží

Včely sice makají poctivě, ale i tak se může stát, že se k vám dostane něco, co nefunguje správně. Pokud je produkt vadný, reklamujte ho prosím dle pokynů níže.

🐝 Připravili jsme pro vás Reklamační řád, který vysvětluje, jak postupovat a co všechno je potřeba.
Najdete v něm také reklamační formulář, nebo si ho můžete stáhnout zvlášť.

📄 Reklamační formulář:
[Stáhnout PDF]
📄 Reklamační řád (kompletní znění):
[Stáhnout PDF]

📝 Text reklamačního řádu naleznete i níže:

📚 Reklamační řád

  1. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
    • Zaručujeme, že v době přechodu nebezpečí škody na Zboží podle čl. 7 Podmínek je Zboží bez vad, zejména pak, že Zboží:
      1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem;
      2. je vhodné k účelu, pro který ho požadujete a s nímž souhlasíme;
      3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci;
      4. je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
      5. množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží téhož druhu, které můžete rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná námi nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením;
      6. je dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které můžete rozumně očekávat;
      7. odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které Vám byly poskytnuty před uzavřením smlouvy.
    • Práva a povinnosti ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174b Občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).
    • V případě, že bude mít Zboží vadu, tedy zejména pokud nebude splněna některá z podmínek dle čl. 1, můžete Nám takovou vadu oznámit a uplatnit práva z vadného plnění (tedy Zboží reklamovat) zasláním e-mailu či dopisu na Naše adresy uvedené u Našich identifikačních údajů, případně osobně na adrese Boršice 527,687 09 Boršice. Pro reklamaci můžete využít také vzorový formulář poskytovaný z Naší strany, který tvoří přílohu č. 1 Podmínek. V uplatnění práva z vadného plnění je třeba zvolit, jak chcete vadu vyřešit, přičemž tuto volbu nemůžete následně bez Našeho souhlasu změnit. Reklamaci vyřídíme v souladu s Vámi uplatněným právem z vadného plnění.
    • Má-li Zboží vadu, máte následující práva:
      1. na odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
      2. na odstranění vady opravou Zboží

ledaže by byl zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladný, což se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro vás.

  • Jsme oprávněni odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady.
  • Dále máte právo na:
    1. přiměřenou slevu z Ceny; nebo
    2. odstoupení od Smlouvy,

jestliže:

  1. odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
  2. se vada projeví opakovaně,
  3. je vada podstatným porušením Smlouvy; nebo
  4. je z našeho prohlášení nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Vás.
  • Právo na odstoupení od Smlouvy nenáleží v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
  • V případě, že jste si vadu na Zboží způsobili sami, práva z vadného plnění Vám nenáleží.
  • Vadou Zboží není opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého Zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.
  • Při uplatnění reklamace Vám vystavíme písemné potvrzení, ve kterém bude uvedeno:
    1. datum, kdy jste reklamaci uplatnili;
    2. co je obsahem reklamace;
    3. jaký způsob vyřízení reklamace požadujete;
    4. Vaše kontaktní údaje pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.
  • Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení reklamace odstraníme vady a poskytneme Vám informaci o vyřízení reklamace na uvedené kontaktní údaje. Pokud tato lhůta marně uplyne, můžete odstoupit od Smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
  • O vyřízení reklamace Vás budeme informovat e-mailem a vydáme Vám potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Vám náhrada účelně vynaložených nákladů. Tyto náklady jste povinni prokázat, např. účtenkami či potvrzeními o ceně za dopravu. V případě, že došlo k odstranění vady dodáním nového Zboží, je Vaší povinností Nám původní Zboží vrátit, náklady na toto vrácení však hradíme My.
  • V případě, že jste podnikateli, je Vaší povinností oznámit a vytknout vadu bez zbytečného odkladu poté, co jste ji mohli zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
  • V případě, že jste spotřebitel, máte právo uplatit práva z vadného plnění u vady, která se vyskytne u spotřebního Zboží ve lhůtě 24 měsíců od převzetí Zboží.

 

📬 Kam vše posílat?

Adresa pro vrácení a reklamace:
Omtigo s.r.o.
Boršice 527, 687 09 Boršice
(+420 728 889 809, info@vcelino.cz)

 

📥 Online reklamace

Chcete reklamaci vyřídit rychle online?
👉 [Zde již brzy naleznete online formulář]

 

Ještě něco bzučí v hlavě?

Pokud si nejste jisti, ozvěte se nám. Rádi vám pomůžeme a uděláme vše proto, abyste od nás odcházeli spokojení (nebo se k nám rádi vraceli 🐝).

📩 info@vcelino.cz
📞 +420 728 889 809